Design thinking, odnosno dizajnersko promišljanje, je metodologija usmjerena k procesu pronalaženja inovativnih rješenja u razvoju poslovanja i rješavanju poslovnih izazova. Metodologija Design thinkinga razvijena je još 1970-ih, popularizirana 1990-ih, a danas je praksa u poslovanju svih velikih svjetskih poduzeća i odličan je skup alata svima koji žele osuvremeniti i povećati efikasnost svoga poslovanja u skladu s poslovnim izazovima današnjice.Nema jedinstvene definicije Design thinkinga, no uobičajeno se kaže da je to kreativni proces pronalaženja ideja koji je orijentiran na korisnika i osniva se na metodama dizajna, što podrazumijeva iterativni pristup rješavanju problema u kojem se namjerno uključuje ljude s različitim perspektivama, znanjem, vještinama i iskustvom, a koji onda rade zajedno kako bi stvorili upotrebljivo rješenje problema iz stvarnoga svijeta. U sklopu ovog modula ojačat će se inovacijski kapaciteti poduzetnika koji će usvojiti design thinking u svrhu razvoja i povećanja broja komercijaliziranih inovacija.
Kroz cjelokupno design thinking iskustvo provest će vas europski i hrvatski vodeći design thinking treneri - Oliver Kempkens i Miroslav Kosović.